Kui soovid muuta mõne primitiivkujundi punkte, tuleb kõigepealt objekt teisendada vektorjooneks, selleks vali menüüst Path → Object to Path
Topeltklõps kujundil viib punktide ja servade töö reziimi ja valib samal ajal tööriista Edit paths by nodes
Haarates mõnest punktist või servast saame seda paigutada ringi. Topeltklõps serval lisab sinna uue punkti. Klõps punktil ja seejärel
Peale punktil klõpsamist saab ülemisest kontrollpaneelist valida, kas nurk peaks olema terav või “antennikestega” kumer (bezier curve).
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.