Tippude liitmine (merge)
m – tippude liitmine (merge). Vali mitu tippu, avanenud menüüst saab valida:
- At First – liidetakse kokku esimesena märgitud tipu juurde
- At Last – liidetakse kokku viimasena märgitud tipu juurde
- At Center – liidetakse kokku keskele
- At Cursor – liidetakse kokku 3D kursori asukohta
- Collapse – mitme erineva märgistuspiirkonna (island) korral saab liitmise teha iga piirkonna keskele
Lahtirebimine (rip)
v – lahtirebimine (rip). Märgi tipp või serv, peale käsu andmist saad liigutada lahtirebitud osa uude kohta. Põhimõtteliselt vastand liitmisele. Alt+v rebib lahti ja täidab augu.
Tippude ühendamine (join)
j – ühendamine (join). Märgi geomeetria erinevates osades kaks tippu, peale ühendamiskäsku tekitatakse nende tippude vahele mööda geomeetri pinda lõige, lõikega ristuvatesse servadesse tekitatakse uued tipud.
Täitmine (fill)
f – täitmine (fill). Täitmise abil saab täita omavahel mitteseotud tippe või servi. Märkides 2 tippu, luuakse nende vahele serv. Märkides rohkem kui 2 tippu, luuakse pind. Märkides 2 serva, luuakse servade vahele pind.
Lahti ühendamine (split)
y – ühendab pinna lahti ülejäänud geomeetriast. Liiguta seejärel pind uude kohta.