Peegeldamise puhul on oluline jälgida objekti algpunti asukohta, peegeldamine x,y,z teljes toimub ümber selle punkti.
Merge – omavahel keskel kohtuvad tipud liidetakse kokku või mitte.
Merge limit määrab, kui kaugel asuvaid punkte omavahel kokku liidetakse.
Clipping – geomeetrial ei lasta ületada peegeldustelge.
Peegeldamise heaks toimimiseks jälgi, et peegeldusteljele ei jääks pindu, mis jäävad peegeldatud objekti sisse.
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.