Materjalipakk: StoneBricks.zip
Näide tekstuuride ühendamisest materjali külge. Kasutusel diffuse (color), roughness (specular) ja normal. Märkate, et kõik kasutavad sama UV kordinaatsüsteemi ja normal tekstuuril tuleb enne ühendamist kasutada vahesõlme “normal map”
Kui ühendad pilditekstuure mujale kui materjali “color” sisendiks, kasuta tekstuurisõlmel “color data” asemel “non-color data”. Pikem selgitus siin.
Tekstuur modifitseerib võre geomeetriat:
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.