Realistliku klaasi loomise probleemiks on valguse sisepeegeldused ja murdumised.
Valguskiir võib klaasi sees peegelduda palju kordi enne pinnast lahkumist ja seda Cyclesi abil arvutada oleks lootusetult ajakulukas. Kaval trikk on muuta nähtamatuks kõik kiired, mis teevad üle 10 peegelduse, vastasel korral oleks (sõltuvalt renderduse seadetest) see koht hoopis must.
Osa valgust läheb aknast otse läbi, osa peegeldub tagasi.
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.