Poligonmodelleerimisel saab objekti võre muuta kolme märkimisreziimi kaudu:
Seda, millises märkimisreziimis parasjagu tööd tehakse, saab vahetada klaviatuuri ülemise rea numbriklahvidega:
Võre muutmise reziimis saab kasutada juba tuttavaid töövõtteid:
Kui lähed enne märgistuse tegemist
Töö servaringidega on efektiivne ja kiire viis muuta mudeli vormi. Servaringe saab märkida nii tippude, servade kui pindade töö reziimis.
Servaringide edukaks märkimiseks peab märgitav võre koosnema nelja tipuga pindadest, vastasel juhul ei saa programm aru, kuidas ring mööda võre jooksma peaks.
Kui oled soovitud komponendi märkinud, saad kasutada objektreziimist tuttavaid liigutamise käske:
Telgede lukustamiseks liigutuse ajal
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.