Enne objektile tekstuuri lisamist peame oma objektist looma tasapinnalise laotuse. Selle järgi oskab Blender mähkida tekstuuri ümber objekti.
UV laotuse haldamiseks on Blenderis tööaken “UV editor”.
Geomeetriat saab lahti mähkida (unwrap) võre reziimis (edit mode). Primitiivsetele objektidele on vaikimisi juba UV laotus loodud, küll aga on see tihti ebatäpne või mitte meie vajadustele vastav.
Pindade lahtimähkimiseks märgi soovitud võre pinnad ja seejärel
Kui soovid kontrollida lahtimähkimise lõikekohti, märgi võre reziimis soovitud servad ja servade menüüs (paremklõps või
UV laotuse salvestamiseks pildifailiks vali UV aknas menüüst UV -> Export UV layout.
Lihtsad tekstuurid UV laotuste harjutamiseks
valmis näidis uv laotuse ja tekstuuriga materjaliga: tynn.blend
Me kasutame oma veebisaidil küpsiseid ja muud sarnast tehnoloogiat ning töötleme teie isikuandmeid (nt IP-aadressi) muu hulgas sisu ja reklaami isikupärastamiseks, kolmandast isikust teenusepakkujate meedia integreerimiseks või meie veebisaidi külastatavuse analüüsimiseks. Andmeid võidakse töödelda ka küpsiste seadistamise tulemusena. Me jagame andmeid kolmandate isikutega, kes on täpsustatud privaatsusseadetes.